LAUKA

Jäseneksi?

Uuden jäsenen tulee jäsenmaksun maksamisen lisäksi täyttää jäsentietolomake tai laittaa vastaavat tiedot sähköpostilla jäsensihteerille.

Linkki jäsentietolomakkeeseen

Lisätietoja jäsensihteeriltä: tiia.pellonpaa(c)gmail.com

Jäsenyys pysyy voimassa, kun maksat vuosittain vuosikokouksen päättämän jäsenmaksun. Kokous pidetään tammi-toukokuussa, älä maksa jäsenmaksua ennen kokousta.

Jos yhteystietosi muuttuvat, täytä jäsentietolomake tai ilmoita muuttuneet tiedot jäsensihteerille.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu kuluvalle vuodelle (2023) on 30 euroa.

Vuoden 2023 jäsenmaksun eräpäivä on 31.03.2023
Maksu maksetaan Laukan tilille: FI11 5221 0520 0309 35.
Laitathan viestikenttään infon: jäsenmaksu + jäsenen nimi.

Laukaan Koiraharrastajien jäsenetuna saat
- äänioikeuden vuosikokouksessa
- mahdollisuuden vaikuttaa yhdistyksen toimintaan
- hyvät harjoitusmahdollisuudet agilityssä, tokossa ja rally-tokossa
- mahdollisuuden osallistua tasokkaille ulkopuolisten kouluttajien kursseille
- jäsenten etusijan ja jäsenhinnan osaan järjestämistämme kilpailuista ja kokeista
- jäsenten etusijan ja jäsenhinnan osaan järjestämistämme kursseista
- kun aloitat kisaurasi kotikisoissa, saat ensimmäisen osallistumismaksun veloituksetta

Laukaan Koiraharrastajat ry:n tietosuojaseloste

Facebook-ryhmä

LAUKA:lla on oma Facebook-sivu. LAUKAn jäsenille on sen lisäksi oma suljettu ryhmä sisäiseen tiedottamiseen.

Sähköpostilista

Jäsenille meillä on sähköpostilista tiedottamista varten. Ole hyvä ja lähetä sähköpostiosoitteesi osoitteeseen info.lauka (a) gmail.com, niin saat ajankohtaista tietoa suoraan sähköpostiisi.