LAUKA

Laukaan Koiraharrastajat ry

Seuramme Laukaan Koiraharrastajat ry (LAUKA) on perustettu keväällä 2000 ja kotipaikkamme on Laukaa. Treenipaikkamme löytyvät Vihtavuoresta ja Vaajakoskelta. Harrastamme agilityä, tokoa ja rally-tokoa.

Järjestämme vuosittain vähintään yhdet agilitykisat, yhden tokokokeen ja yhdet rallytokokisat. Tämän lisäksi pyrimme järjestämään epävirallisia kisoja ja kokeita, mätsäreitä sekä muita koiriin liittyviä tapahtumia.

Mottomme on "Reilu meininki!"

Facebook-ryhmä

LAUKA:lla on oma Facebook-sivu. LAUKAn jäsenille on sen lisäksi oma suljettu ryhmä sisäiseen tiedottamiseen.

Sähköpostilista

Jäsenille meillä on sähköpostilista tiedottamista varten. Ole hyvä ja lähetä sähköpostiosoitteesi osoitteeseen info.lauka (a) gmail.com, niin saat ajankohtaista tietoa suoraan sähköpostiisi.